Șef-adjunct depozit auxiliar

Carmez Processing SRL №15001185, 31 декабря 2024
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Cerințe:

Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
Experiența reprezintă un avantaj;
Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
Abilităti de comunicare;
Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.

Compania oferă:

Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;

Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Связаться без CV
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено