Șef-adjunct depozit auxiliar
Carmez Processing SRL
№15001185, 31 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Cerințe:
Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
Experiența reprezintă un avantaj;
Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
Abilităti de comunicare;
Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
Capacităti organizatorice.
Responsabilități:
Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
Experiența reprezintă un avantaj;
Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
Abilităti de comunicare;
Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
Capacităti organizatorice.
Responsabilități:
Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено