Operator call center de acasa
Tehno MSS SRL
№14951499, 15 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
10 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
Удалённо
Căutăm un Operator-Consultant cu cunoștințe de limba romănă care să lucreze de acasă.
Candidatu ideal pentru postul de vânzări B2C in Romania trebuie să dețină abilități de negociere, comunicare si sa cunoasca limba Romana la nivel avansat ( Exprimare si vorbire limba Romana corect, fara regionalisme etc ) .
Ne dorim de le ține să ții în permanentă legătură cu clienții si sa le oferi toate informatiile de care au nevoie.
Cerințe:
- Abilități de utilizare PC, Microsoft Office, Internet, platforme de vanzari
- Abilitati de comnunicare si socializare
- Nivel studii: cel puțin nivel liceal. De dorit in Romania .
Descrierea jobului
Responsabilitati :
- Colaborează cu ceilalți membri ai echipei din departamentul de vânzări și din departamentele adiacente
- Să întocmești AWB-uri, să urmărești dacă acestea au ajuns la destinaie sau dacă au suferit deteriorați pe parcursul transportului și dacă este necesar să solicităm despăgubiri firmelor de curierat.
- Să ai grijă că toate coletele să plece în ziua în care s-a efectuat comandă de către client.
- Să întocmești factură în baza comenzii.
- Să ai o evidență a coletelor livrate cu succes, a retururilor și produselor venite în service.
- Să întocmești fișa de service, la nevoie, în baza constatărilor și reparațiilor făcute de colegii de la servisare.
Beneficii
- Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Training și suport din partea colegilor cu experiență
- Program de lucru începând de la 8:00 până la 16:30
- Pauză de masă de la 12:00 – 12:30
- Posbilitatea de a te învoi în cuantumul a 24 ore lucratoare/ an
- Lucrezi din confortul casei tale
- Iti vom pune le dispozitie toate materialele de care ai nevoie pentru ati desfasuta activitatea optim
Candidatu ideal pentru postul de vânzări B2C in Romania trebuie să dețină abilități de negociere, comunicare si sa cunoasca limba Romana la nivel avansat ( Exprimare si vorbire limba Romana corect, fara regionalisme etc ) .
Ne dorim de le ține să ții în permanentă legătură cu clienții si sa le oferi toate informatiile de care au nevoie.
Cerințe:
- Abilități de utilizare PC, Microsoft Office, Internet, platforme de vanzari
- Abilitati de comnunicare si socializare
- Nivel studii: cel puțin nivel liceal. De dorit in Romania .
Descrierea jobului
Responsabilitati :
- Colaborează cu ceilalți membri ai echipei din departamentul de vânzări și din departamentele adiacente
- Să întocmești AWB-uri, să urmărești dacă acestea au ajuns la destinaie sau dacă au suferit deteriorați pe parcursul transportului și dacă este necesar să solicităm despăgubiri firmelor de curierat.
- Să ai grijă că toate coletele să plece în ziua în care s-a efectuat comandă de către client.
- Să întocmești factură în baza comenzii.
- Să ai o evidență a coletelor livrate cu succes, a retururilor și produselor venite în service.
- Să întocmești fișa de service, la nevoie, în baza constatărilor și reparațiilor făcute de colegii de la servisare.
Beneficii
- Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Training și suport din partea colegilor cu experiență
- Program de lucru începând de la 8:00 până la 16:30
- Pauză de masă de la 12:00 – 12:30
- Posbilitatea de a te învoi în cuantumul a 24 ore lucratoare/ an
- Lucrezi din confortul casei tale
- Iti vom pune le dispozitie toate materialele de care ai nevoie pentru ati desfasuta activitatea optim
Телефон:
Контактное лицо:
Alexandr
E-mail:
Сайт:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено