Secretar(ă)
Audit Expres
№14973206, 20 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Companie specializata in prestarea serviciilor de contabilitate, audit financiar si consultatii fiscale este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de secretar.
Responsabilitati:
Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
Corespondenta cu clientii;
Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
Receptionarea apelurilor;
Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
Întâlnirea clientilor, deservirea cu cafea/apa (dupa necesitate)
Alte sarcini aferente functiei, parvenite de la conducere.
Cerinte:
Business dress code;
Experienta in intocmirea scrisorilor;
Cunostinte avansate in Excel, Word;
Cunoașterea limbilor: Română și Rusă;
Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
Experiența în domeniul respectiv.
La noi veti beneficia:
de o atitudine respectuoasa si pozitiva din partea conducerii si a colegilor,
mediu favorabil dezvoltarii dumneavoastre profesionale,
posibilitatea de promovare in cadrul firmei,
bonusuri pentru idei si actiuni care duc la dezvoltarea firmei,
clienți cu diferite genuri de activitate și proiecte complexe care vă vor ajuta să vă îmbogățiți experiența profesională și să vă creșteți expertiza în domeniu.
Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md, indicand functia la care candidati.
Oficiu este amplasat pe strada Decebal 6.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu. E-mail: hr@auditexpres.md
Responsabilitati:
Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
Corespondenta cu clientii;
Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
Receptionarea apelurilor;
Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
Întâlnirea clientilor, deservirea cu cafea/apa (dupa necesitate)
Alte sarcini aferente functiei, parvenite de la conducere.
Cerinte:
Business dress code;
Experienta in intocmirea scrisorilor;
Cunostinte avansate in Excel, Word;
Cunoașterea limbilor: Română și Rusă;
Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
Experiența în domeniul respectiv.
La noi veti beneficia:
de o atitudine respectuoasa si pozitiva din partea conducerii si a colegilor,
mediu favorabil dezvoltarii dumneavoastre profesionale,
posibilitatea de promovare in cadrul firmei,
bonusuri pentru idei si actiuni care duc la dezvoltarea firmei,
clienți cu diferite genuri de activitate și proiecte complexe care vă vor ajuta să vă îmbogățiți experiența profesională și să vă creșteți expertiza în domeniu.
Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: hr@auditexpres.md, indicand functia la care candidati.
Oficiu este amplasat pe strada Decebal 6.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu. E-mail: hr@auditexpres.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut