Manager achiziții publice
Damicom
№14304514, 16 iulie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 12 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui coleg sau colege, pentru postul vacant de manager achiziții publice .
Locația în sectorul Botanica, șos. Muncești 426/3.
Cerințe:
- Studii superioare.
- Experiență de lucru în domeniul proiectelor, achizițiilor publice pe platforma SEAP.
- Cunostințe foarte bune privind legislația și normele de aplicare în vigoare referitoare la achizițiile publice.
- Cunostințe privind cadrul general de implementare și al procedurilor de achiziții publice în cadrul proiectelor finanțate.
- Abilități de utilizare internet, MS Ofice la nivel avansat (Word,Excel).
- Posedarea limbilor româna,rusă engleză .
Responsabilități:
- Gestionează procesul de participare a companiei la procedurile de achiziții publice.
- Monitorizeaza website-urile oficiale și identifică anunțurile privitoare la contractele de achiziții publice.
- Analizează documentațiile de atribuire publicate sau procura documentația de atribuire de la autoritățile contractante și elaborează solicitări de clarificări daca este cazul.
- Urmărește dacă compania îndeplinește condițiile de calificare sau eligibilitate prevăzute în documentațiile de atribuire pentr-u ofertele pregătite de companie.
- Se ocupă de identificarea experților solicitați în cadrul documentațiilor de atribuire și pregătește documentele necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerintelor.
- Intocmește documentația cerută prin caietul de sarcini, completează formularele aferente și redactează oferta.
- Depune la sediul autorității contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziție.
- Solicită clarificări și întocmește contestații cu privire la documentațiile de atribuire/comunicările privind rezultatul procedurii.
- Răspunde la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante pe parcursul derulării procedurii de atribuire.
- Urmărește continuu modificările legislative privind achizițiile publice.
Oferim:
- Salariu motivant.
- Echipa de tineri profesioniști.
- Companie în permanentă dezvoltare.
- Instruiri și deplasări peste hotare la furnizorii companiei
Persoanele interesate sunt invitate să trimită un CV + foto pe adresa mig.damicom@gmail.com cu specificarea postului solicitat sau pot apela la numarul de mai jos indicat.
+373 69 132 896
Locația în sectorul Botanica, șos. Muncești 426/3.
Cerințe:
- Studii superioare.
- Experiență de lucru în domeniul proiectelor, achizițiilor publice pe platforma SEAP.
- Cunostințe foarte bune privind legislația și normele de aplicare în vigoare referitoare la achizițiile publice.
- Cunostințe privind cadrul general de implementare și al procedurilor de achiziții publice în cadrul proiectelor finanțate.
- Abilități de utilizare internet, MS Ofice la nivel avansat (Word,Excel).
- Posedarea limbilor româna,rusă engleză .
Responsabilități:
- Gestionează procesul de participare a companiei la procedurile de achiziții publice.
- Monitorizeaza website-urile oficiale și identifică anunțurile privitoare la contractele de achiziții publice.
- Analizează documentațiile de atribuire publicate sau procura documentația de atribuire de la autoritățile contractante și elaborează solicitări de clarificări daca este cazul.
- Urmărește dacă compania îndeplinește condițiile de calificare sau eligibilitate prevăzute în documentațiile de atribuire pentr-u ofertele pregătite de companie.
- Se ocupă de identificarea experților solicitați în cadrul documentațiilor de atribuire și pregătește documentele necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerintelor.
- Intocmește documentația cerută prin caietul de sarcini, completează formularele aferente și redactează oferta.
- Depune la sediul autorității contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziție.
- Solicită clarificări și întocmește contestații cu privire la documentațiile de atribuire/comunicările privind rezultatul procedurii.
- Răspunde la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante pe parcursul derulării procedurii de atribuire.
- Urmărește continuu modificările legislative privind achizițiile publice.
Oferim:
- Salariu motivant.
- Echipa de tineri profesioniști.
- Companie în permanentă dezvoltare.
- Instruiri și deplasări peste hotare la furnizorii companiei
Persoanele interesate sunt invitate să trimită un CV + foto pe adresa mig.damicom@gmail.com cu specificarea postului solicitat sau pot apela la numarul de mai jos indicat.
+373 69 132 896
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut